Dlaczego rodzaj przesyłki jest dla mojej lokalizacji niedostępny?

Nasza oferta wysyłkowa jest aktualnie sprecyzowana dla polskiej lokalizacji. Jesteśmy natomiast w stanie wysłać Tobie paczkę do krajów Unii Europejskiej, lecz ta opcja musiałaby być uzgodniona najlepiej przed zakupem.

Mam problem z przeprowadzeniem płatności przy zamówieniu. Co mogę zrobić?

Przy jakichkolwiek problemach z obsługą płatności internetowych dzięki bramkom PayU czy PayPal pamiętaj, że zawsze możesz zrealizować płatność ręcznie poprzez wybranie opcji “Przelew bankowy”. (Ta opcja również dotyczy przekazów pocztowych.)

Po zamówieniu zostanie wyświetlony nasz numer konta.

Czy użyte dane osobowe w tym sklepie internetowym są używane przez inne podmioty?

Nasza polityka prawna dotycząca prywatności użytkowników jest przyjazna. Nie mamy zwyczaju zbierać danych osobowych w celu ich odsprzedaży czy wykorzystywania ich w innym sektorze.

Twoje dane są zebrane jedynie dla potrzeby realizacji zamówień. Dobrowolnie również wysyłamy informacje o rabatach, nowościach. Pamiętaj że zawsze masz prawo żądać usunięcia danych z serwisu przez administratora.

Dlaczego potrzebny jest mój adres email?

Twój adres email jest wykorzystywany jako punkt odzyskiwania konta w naszym sklepie po utracie hasła oraz do kontaktu z Tobą. Jest też potrzebny do wysyłania potwierdzeń z Twoich zamówień.

Dobrowolnie możesz użyć swojego adresu email dla powiadomień o nowościach.

Nie otrzymałem/am swojego zamówienia. Co powinienem zrobić?

Jeśli nie otrzymałeś/aś swojego zamówienia, sprawdź czy model który został zamówiony nie widnieje jako “na domówienie.” Czas dostarczenia w takim wypadku zależy od tego w jakim czasie nasz dostawca marki zrealizuje naszą prośbę na wybrany model dla Ciebie (zazwyczaj jest to do 2-3 tygodni).

Jeśli powyższa informacja Ciebie nie dotyczy, sprawdź lokalizację przesyłki dzięki numeracji przesyłki, który możesz znaleźć na Twojej skrzynce e-mail. Jeżeli widzisz problem ze śledzeniem, możesz się skontaktować telefonicznie by sprawdzić dlaczego przesyłka do Ciebie nie dotarła lub też zgłosić jej zaginięcie. Zajmiemy się tym jak najszybciej jak tylko możliwe.

Dostarczona oprawa jest uszkodzona lub ma wadę. Jak mogę to zgłosić?

Poinfomuj nas koniecznie o tym fakcie poprzez formularz kontaktowy, czat lub telefon. Prawdopodobnie jest to spowodowane szkodą po stronie obsługi transportu.

 

Każda przesyłka którą realizujemy jest ubezpieczona, wiec szkodę odzyskamy, a Ty otrzymasz nową parę

10 LAT SPRZEDAŻY
20 ZNANYCH MAREK
5000 WYMIENIONYCH KORESPONDENCJI

Jesteśmy liderami w sprzedaży

A oferta najlepszych okularów jest specjalnie dla Ciebie.