Dlaczego rodzaj przesyłki jest dla mojej lokalizacji niedostępny?

Nasza oferta wysyłkowa jest aktualnie sprecyzowana na terenie Polski. Jesteśmy natomiast w stanie wysłać Tobie paczkę do innych krajów, lecz ta opcja musiałaby być uzgodniona przed zakupem.

Mam problem z przeprowadzeniem płatności przy zamówieniu. Co mogę zrobić?

Przy jakichkolwiek problemach z obsługą płatności internetowych dzięki bramkom PayU czy PayPal pamiętaj, że zawsze możesz zrealizować płatność ręcznie poprzez wybranie opcji „Przelew bankowy”. (Ta opcja również dotyczy przekazów pocztowych.)

Po zamówieniu zostanie wyświetlony nasz numer konta. Prześlij nam potwierdzenie wykonania przelewu a zakupione okulary zostaną wysłane.

Waluta płatności na ten czas jest realizowana jedynie w PLN – Polski Złoty.

Informacje o przetwarzaniu danych

Informacje o przetwarzaniu danych

  1. Administratorem Pani/a danych osobowych jest sklep MarkoweOkulary.pl, e-mail: [email protected]
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail [email protected]
  3. Dane będą przetwarzane w celu jedynie do informowania o promocjach oraz realizacji zamówień na podstawie a podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
  4. Dane mogą być udostępniane za zgodą w celu prawidłowej realizacji usług określonych w regulaminie.
  5. Dane mogą być przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji międzynarodowej. Administrator informuje, że w tym celu zostały zastosowane zabezpieczenia , w celu uzyskania kopii danych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych.
  6. Dane będą przechowywane przez okres 2 lat od ich wprowadzenia w celu jedynie potwierdzeń gwarancji zakupionych towarów.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofanie. Skorzystanie  prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Ma Pan/i także prawo do przenoszenia danych (w szczególności historii transakcji)
  10. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  11. Administrator informuje także o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu na zasadach takich jak w regulaminie w celu jedynie informacyjnym.

Czy użyte dane osobowe w tym sklepie internetowym są używane przez inne podmioty?

Nasza polityka prawna dotycząca prywatności użytkowników jest przyjazna. Nie mamy zwyczaju zbierać danych osobowych w celu ich odsprzedaży czy wykorzystywania ich w innym sektorze.

Twoje dane są zebrane jedynie dla potrzeby realizacji zamówień. Po okresie 2 lat Twoje dane są automatycznie usuwane z naszej bazy. Dobrowolnie również wysyłamy informacje o rabatach, nowościach. Pamiętaj że zawsze masz prawo żądać usunięcia danych z serwisu przez administratora. Usunięcie możesz wykonać klikając tutaj.

Dlaczego potrzebny jest mój adres email oraz numer telefonu?

Twój adres email jest wykorzystywany jako punkt odzyskiwania konta w naszym sklepie po utracie hasła oraz do kontaktu z Tobą. Numer telefonu jest też potrzebny do wysyłania potwierdzeń z Twoich zamówień.

W przypadku gdy realizacja doręczenia odbywa się poprzez Paczkomaty Inpost, adres email oraz telefon są wymagane przez operatora usługi.

Dobrowolnie możesz użyć swojego adresu email dla powiadomień o nowościach.

Nie otrzymałem/am swojego zamówienia. Co powinienem zrobić?

Jeśli nie otrzymałeś/aś swojego zamówienia, sprawdź czy model który został zamówiony nie widnieje jako „na domówienie.” Czas dostarczenia w takim wypadku zależy od tego w jakim czasie nasz dostawca marki zrealizuje naszą prośbę na wybrany model dla Ciebie (zazwyczaj jest to do 2-3 tygodni).

Jeśli powyższa informacja Ciebie nie dotyczy, sprawdź lokalizację przesyłki dzięki numeracji przesyłki, który możesz znaleźć na Twojej skrzynce e-mail. Jeżeli widzisz problem ze śledzeniem, możesz się skontaktować telefonicznie by sprawdzić dlaczego przesyłka do Ciebie nie dotarła lub też zgłosić jej zaginięcie. Zajmiemy się tym jak najszybciej jak tylko możliwe.

Dostarczona oprawa jest uszkodzona lub ma wadę. Jak mogę to zgłosić?

Poinformuj nas koniecznie o tym fakcie poprzez formularz kontaktowy, czat lub telefon. Prawdopodobnie jest to spowodowane szkodą po stronie obsługi transportu.

 

Każda przesyłka którą realizujemy jest ubezpieczona, wiec szkodę odzyskamy, a Ty otrzymasz nową parę.